Acasa Servicii Pachete Exemple Articole Director web Oferta Contact

Articole


articole

Cea mai eficienta metoda de publicitate


Nimeni nu poate ignora sloganul "Reclama este mama comertului!". De ce? Pentru ca este perfect adevarat.

Dar care sunt modalitatile clasice de promovare a unei afaceri?
Mai jos vom facem o analiza a avantajelor si dezavantajelor celor mai  uzuale modalitati publicitare.

Reclame TV
pro:
    - daca este o reclama bine gandita, are impact rapid asupra telespectatorilor.
    - eficienta maxima impreuna cu oferte promotionale.
contra:
    - pret mare
    - timp limitat la perioada contractata
    - ore fixe de difuzare
    - audienta limitata la telespectatorii postului care emite reclama
    - clientul retine cu greu datele de contact ale firmei
    - imposibilitatea clientului de a avea detalii despre produse
    - expira cand promotia ia sfarsit


Anunturi radio
pro:
    - daca este o reclama bine gandita, are impact rapid asupra ascultatorilor.
    - eficienta maxima impreuna cu oferte promotionale.
contra:
    - pret mediu
    - timp limitat la perioada contractata
    - ore fixe de difuzare
    - audienta limitata la ascultatorii postului care emite reclama(de cele mai multe ori postul local)
    - clientul retine cu greu datele de contact ale firmei
    - imposibilitatea clientului de a avea detalii despre produse
    - expira cand promotia ia sfarsit


Publicitate in ziare
pro:
    - pret relativ mic.
    - eficienta maxima impreuna cu oferte promotionale.
    - clientii pot retine cu usurinta datele de contact ale firmei.
contra:
    - timp limitat la perioada contractata
    - efect limitat la cititorii publicatiei(de obicei ziarul local)
    - imposibilitatea clientului de a avea detalii despre produse


Cataloage de prezentare tiparite
pro:
    - impact vizual de efect
    - clientii pot retine cu usurinta datele de contact ale firmei.
    - clientul poate obtine detalii semnificative despre produse
contra:
    - pret relativ mare.
    - target limitat la cei care pot detine catalogul.
    - la aparitia sau disparitia unor produse, catalogul trebuie actualizat.


Fluturasi promotionali
pro:
    - clientii pot retine cu usurinta datele de contact ale firmei.
contra:
    - eficient doar cu promotii
    - pret mediu (plus plata promoterilor).
    - target limitat la cei care primesc fluturasul si nu il arunca direct in cosul de gunoi.
    - efect de scurta durata.


Toate aceste metode le-as denumi ca fiind invazive, uneori ajungand sa deranjeze chiar pe cei carora le sunt adresate.

Acum sa vedem ce inseamna website-ul ca modalitate de publicitate.
pro:
    - targetul este toata lumea, nefiind limitat unei anumite zone specifice
    - permite modificarea informatiilor oricat de mult este nevoie
    - este un catalog comprehensiv al produselor firmei (spre deosebire de un catalog tiparit, este accesibil oricand, oricui, iar lista de produse poate fi actualizata permanent)
    - are impact vizual maxim daca designul este unul realizat de profesionisti
    - clientul nu se simte pus in fata unei coli de hartie fara viata, ci percepe starea de a fi "prezent" in magazinul dumneavoastra
    - permite contactul direct cu clientii prin diferite modalitati
    - datele de contact sunt in permanenta disponibile clientilor, putand exista chiar harti descriptive ale zonei unde este amplasata firma
    - un newsletter poate fi oricand mai eficient decat fluturasii promotionali, fara nici o investitie suplimentara
    - avand o rubrica in care raspundeti anticipat celor mai frecvente intrebari, economisiti timpul dumneavoastra si al clientului
    - pretul website-ului poate fi considerat o investitie si nu o cheltuiala deoarece produsul ramane al dumneavoastra
    - spre deosebire de toate metodele descrise mai sus, clientul ajunge pe website-ul dumneavoastra in urma cautarii proprii sau din curiozitate, lucru care il va determina sa aiba o atitudine deschisa fata de ofertele firmei
contra:
    - pe cat de benefic poate fi un website realizat de profesionisti, in aceeasi masura un website poate sa produca efecte dezastruoase, daca nu respecta standardele impuse in acest domeniu.
    - a-ti baza afacerea pe un website creat de nespecialisti este similar cu a conduce o masina care nu are nici o garantie ca va frana cand apasati pedala de frana.
    - un website pentru a fi eficient, trebuie sa respecte o multime de standarde, de care un webdesigner specialist tine cont de la prima pana la ultima linie de cod.

    Aici puteti vedea cateva modalitatati de a va ucide website-ul daca nu se tine cont de standarde.

Busola CMS


busola cms - realizare site pensiune


Open Cart 1.5.1.1

Traducere romana administrare
Descarca Gratuit

Traducere romana admin (zip)


Uploader


webdesign uploader
99 Euro


Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!
Member of W3C Sites dot com Locations of visitors to this page
Webspider Director Centrul de Informare Turistica Romania